STROM NOIR / MICROMELANCOLIÉ '49°05'19,3"N 22°34'04,0'E' CD
Płyta o enigmatycznym tytule "49°05'19,3"N 22°34'04,0'E" jest owocem kolaboracji dwóch artystów związanych na stałe z Zoharum, czyli Emila Mat'ko aka Strom Noir ze Słowacji oraz Roberta Skrzyńskiego aka Micromelancolié z Polski. Obydwaj mają na koncie dwie płyty oraz udział w kilku kompilacjach wydanych w naszych barwach. Ich wspólny album to dzieło zawieszone pomiędzy dwoma stylistykami penetrowanymi w ramach ich solowych projektów, a jednocześnie doskonale się uzupełniającymi. Po jednej stronie mamy gitarowo-elektroniczne pasaże tak charakterystyczne dla stylistyki Strom Noir, z drugiej preparowane z usterek i odrzutów soniczne struktury eksplorowane od kilku lat przez Micromelancolié. Dwie kompozycje bez tytułów biegną niespiesznie i są kontemplacją miejsc oddalonych nieco od miejskiej cywilizacji. "49°05'19,3"N 22°34'04,0'E" to pocztówka dźwiękowa z takiego tajemniczego tytułowego miejsca. Gdzie ono jest? Odpowiedź jest i w samej muzyce, jak i we współrzędnych stanowiących tytuł tego kolaboracyjnego krążka.
Płyta o enigmatycznym tytule "49°05'19,3"N 22°34'04,0'E" jest owocem kolaboracji dwóch artystów związanych na stałe z Zoharum, czyli Emila Mat'ko aka Strom Noir ze Słowacji oraz Roberta Skrzyńskiego aka Micromelancolié z Polski. Obydwaj mają na koncie dwie płyty oraz udział w kilku kompilacjach wydanych w naszych barwach. Ich wspólny album to dzieło zawieszone pomiędzy dwoma stylistykami penetrowanymi w ramach ich solowych projektów, a jednocześnie doskonale się uzupełniającymi. Po jednej stronie mamy gitarowo-elektroniczne pasaże tak charakterystyczne dla stylistyki Strom Noir, z drugiej preparowane z usterek i odrzutów soniczne struktury eksplorowane od kilku lat przez Micromelancolié. Dwie kompozycje bez tytułów biegną niespiesznie i są kontemplacją miejsc oddalonych nieco od miejskiej cywilizacji. "49°05'19,3"N 22°34'04,0'E" to pocztówka dźwiękowa z takiego tajemniczego tytułowego miejsca. Gdzie ono jest? Odpowiedź jest i w samej muzyce, jak i we współrzędnych stanowiących tytuł tego kolaboracyjnego krążka.
Płyta została wydana w formie ecopaku i jest ściśle limitowana do 300 egzemplarzy. Obrazy na okładce oraz projekt zostały wykonane przez Wiktora Jackowskiego. Za mastering odpowiada Michal IliaÅ¡. Nad całym procesem wydawniczym czuwał Michał Porwet.