HYBRYDS 'The Rhythm of the Ritual / Ein Phallischer Gott' 2CD

"The Rhythm of the Ritual / Ein Phallischer Gott" to piąta część z toczącego się cyklu reedycji wydawnictw Hybryds w Zoharum. 

Sandy opowiada co nieco o tym okresie: w latach 90-tych poprzedniego stulecia istniały tylko małe niezależne wytwórnie, które rozpowszechniały naszą muzykę na świecie i miały swoje rejony, jeśli chodzi o dystrybucję. Na "The Rhythm of the Rituals" (1994, Charnel Music) i "Ein Phallischer Gott" (1997, Crowd Control Activities) powtarzały się niektóre nagrania. Nie było oficjalnych mediów, które wspierałyby tę " undergroundową" muzykę. Acid i rave stały się popularna na " komercyjnej" scenie. Pro Tools było magicznym słowem, ale my robiliśmy swoją muzykę na ośmiośladzie. Używaliśmy tylko automatów perkusyjnych do tworzenia sekwencji. Nadal tworzyliśmy w staroświecki sposób. To bardziej rytmiczna i etniczna strona Hybryds, z dużo ilością granych na żywo partii perkusyjnych lub też samplowanych i zapętlanych, lub z automatu. Część z bazowej muzyki pochodziła jeszcze z lat 80-tych, ale wtedy pracowaliśmy już z ośmiośladowym wielośladem i większym mikserem. Na koncertach zaczęliśmy przejście do fazy cyberpunkowej (tak jak w koncertowej wersji "Whisper"). W zależności od potrzeb mieliśmy dwa rodzaje występów, " magiczny" lub cyberpunkowy. To był także czas, gdy Yasnaïa i ja graliśmy na żywo tylko we dwójkę. Nie dzieliliśmy z nikim sceny. Mieliśmy menadżera, Patty'ego Hele z Motherdance. Było nam łatwiej podróżować i występować tylko we dwoje. Yasnaïa wydała także swój solowy album i zaczęła grać sama na żywo. 

17,00 €
Brutto
5 dni roboczych
Ilość
Dostępny

100% bezpieczne płatności

"The Rhythm of the Ritual / Ein Phallischer Gott" to piąta część z toczącego się cyklu reedycji wydawnictw Hybryds w Zoharum.

Sandy opowiada co nieco o tym okresie: w latach 90-tych poprzedniego stulecia istniały tylko małe niezależne wytwórnie, które rozpowszechniały naszą muzykę na świecie i miały swoje rejony, jeśli chodzi o dystrybucję. Na "The Rhythm of the Rituals" (1994, Charnel Music) i "Ein Phallischer Gott" (1997, Crowd Control Activities) powtarzały się niektóre nagrania. Nie było oficjalnych mediów, które wspierałyby tę " undergroundową" muzykę. Acid i rave stały się popularna na " komercyjnej" scenie. Pro Tools było magicznym słowem, ale my robiliśmy swoją muzykę na ośmiośladzie. Używaliśmy tylko automatów perkusyjnych do tworzenia sekwencji. Nadal tworzyliśmy w staroświecki sposób. To bardziej rytmiczna i etniczna strona Hybryds, z dużo ilością granych na żywo partii perkusyjnych lub też samplowanych i zapętlanych, lub z automatu. Część z bazowej muzyki pochodziła jeszcze z lat 80-tych, ale wtedy pracowaliśmy już z ośmiośladowym wielośladem i większym mikserem. Na koncertach zaczęliśmy przejście do fazy cyberpunkowej (tak jak w koncertowej wersji "Whisper"). W zależności od potrzeb mieliśmy dwa rodzaje występów, " magiczny" lub cyberpunkowy. To był także czas, gdy Yasnaïa i ja graliśmy na żywo tylko we dwójkę. Nie dzieliliśmy z nikim sceny. Mieliśmy menadżera, Patty'ego Hele z Motherdance. Było nam łatwiej podróżować i występować tylko we dwoje. Yasnaïa wydała także swój solowy album i zaczęła grać sama na żywo.

Pierwszy krążek zbiera nagrania z dwóch wydawnictw studyjnych "The Rhythm of the Ritual" and "Ein Phallischer Gott". Płyta live zawiera koncertowe wersje nagrań ze studyjnego krążka (część z nich została wzięta z winylowego album wydanego nakładem Obuh) oraz zawiera nagrania dodatkowe, takie jak niepublikowany utwór "Dusk Falling".

Album został zremasterowany z oryginalnych taśm matek przez samego Sandy'ego Nysa. On jest także autorem okładki, która opiera się na obrazkach z poprzednich edycji. "Album został wydany w digipaku i jest on ściśle limitowany do 500 sztuk.

Premiera: 1.02.2016

karta przedsiębiorstwa

NOŚNIK
2CD

Polecamy również:

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.